Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanvullende afbeeldingen bidprenten
Bij edit van een bidprent komt bij de optie aanvullende afbeelding veld17 de keuze 1 2 3 enz..
Is dit een aanvulling op het bestaande record nummer  van de foto en  moet de de aanvullende foto dan recordnr xxxxx1 benoemd zijn en geüpload zijn onder die naam

Nu kiezen wij voor ===anders===  recordrnr xxxxxa  xxxxxb  maar dan verschijnen de aanvullingen niet

Hoe veld17 bij de bidprenten te wijzigen in de config

Of is dit een niet te wijzigen veld ??

Jack Geurts HKKN Nistelvorst (72)

Bijlagen Miniatuurweergaven

(08-03-2018, 07:49 PM)Jack Geurts schreef: Bij edit van een bidprent komt bij de optie aanvullende afbeelding veld17 de keuze 1 2 3 enz..
Is dit een aanvulling op het bestaande record nummer  van de foto en  moet de de aanvullende foto dan recordnr xxxxx1 benoemd zijn en geüpload zijn onder die naam

Nu kiezen wij voor ===anders===  recordrnr xxxxxa  xxxxxb  maar dan verschijnen de aanvullingen niet

Kun je me tijdelijk machtigen met 1+ in de permit.lst?
Ik stuur mijn gegevens in een Pers Bericht aan jou.
(08-03-2018, 08:37 PM)Tester schreef:
(08-03-2018, 07:49 PM)Jack Geurts schreef: Bij edit van een bidprent komt bij de optie aanvullende afbeelding veld17 de keuze 1 2 3 enz..

Kun je me tijdelijk machtigen met 1+ in de permit.lst?
Ik stuur mijn gegevens in een Pers Bericht aan jou.

Probleem opgelost veld17 aangepast en is nu default blanco zoals gewenst door de werkgroep bidprenten
Dit bij edit van niet gecorrigeerde bidprenten, bij de wel gecorrigeerden komen de aanvullenden wel te zien en nog evt te wijzigen 

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Datum notatie bidprenten Jack Geurts 17 277 25-02-2018, 11:23 PM
Laatste bericht: Ton van Steenoven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)