Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
foto's verplaatsen
Ik wil een foto van een nieuw nummer voorzien en nu mijn vraag kan ik de foto ook naar het nieuwe nummer verplaatsen? 
Mijn externe harde schijf is kapot en nu heb ik deze foto niet meer digitaal voorhanden.
Bij voorbaat bedankt
Groeten 
Kees Dekkers
Antwoord
Beste Kees,

Via de jongste optie in het ZCBS kun je snel bij relevante informatie komen. F4 ontsluit de actuele documentatie via een eigen beeldbank toepassing.
Met de zoekoptie uploaden kom je snel op het doel.

Laat even weten of dit voldoet......
=====================
Ton van Steenoven
Support ZCBS (00)

0626854665
======================================
Als niemand iets te vragen heeft dan zijn er geen problemen==
Antwoord
(28-10-2018, 02:10 PM)Ton van Steenoven schreef: Beste Kees,

Via de jongste optie in het ZCBS kun je snel bij relevante informatie komen. F4 ontsluit de actuele documentatie via een eigen beeldbank toepassing.
Met de zoekoptie uploaden kom je snel op het doel.

Laat even weten of dit voldoet......

Beste Ton

Ik kan niet vinden wat ik vroeg. Want als ik uploaden invul dan kom ik bij gehele technische informatie gedeelte. Ik dacht dat het een eenvoudige handeling zo zijn. Weet ook niet waar het bij staat. Heb niet zoveel met techniek. Dus voor ik het gelezen heb ben ik al een aantal uren verder. Maar ik ga mijn best doen.
Bedankt voor de reactie

Met vriendelijke groeten

Kees Dekkers
Antwoord
Ik begrijp uit het bericht dat je de originele foto's niet hebt/er niet meer bij kunt komen en ze alleen op de beeldbank staan onder een bepaald recordnummer. Begrijp ik het verder goed als je het plan hebt om dezelfde foto nog eens op de beeldbank te willen plaatsen onder een ander nummer?

Zo ja dan kan dat het beste door de 100% foto via een re muisklik erop naar de lokale PC te kopiëren. Deze foto is de beste van de drie.
Na naamgeven van deze foto kun je hem via images.exe naar de site uploaden. Twee mogelijkheden hierbij...
Als de foto aan een al bestaand record moet worden gekoppeld hoef je GEEN nieuwe records aan te maken als images.exe daarom vraagt. Als de foto's er staan kun je het fotonummer in de betreffende objectpagina via de optie wijzigen (edt) aanbrengen.
Als dat niet het geval is geef je de opdracht om records te maken WEL.

Zo neen, graag wat meer uitleg over het probleem.
=====================
Ton van Steenoven
Support ZCBS (00)

0626854665
Als niemand iets te vragen heeft dan zijn er geen problemen==
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Verplaatsen velden in formuieren beeldbank bidpr Willie van Esch 1 57 05-09-2018, 11:42 AM
Laatste bericht: Gerard van Nes

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)